Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Dziecka Nr 3 w Łodzi, który zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) jest urzędowym publikatorem teleinformatycznym prowadzonym w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.
Ustawa o dostępie do informacji publicznej
Opracowując podmiotową stronę Biuletynu staraliśmy się rygorystycznie przestrzegać wymogów i standardów, jakie dla stron BIP zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 roku w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).
PLANY POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
Notatka odnośnie planu postępowań 2024 r.
Sprawozdania finansowe
Rachunek Zysków i Strat za 2021
Rachunek Zysków i Strat za 2022
Rachunek Zysków i Strat za 2023
Zestawienie Zmian w Funduszu za 2021
Zestawienie Zmian w Funduszu za 2022
Zestawienie Zmian w Funduszu za 2023
Regulamin Zamówień Publicznych
Zamówienia publiczne do 130 000 PLN
29.10.2021 12/2021 Wycinka drzew dla DD nr 3 w Łodzi
Usunięcie pięciu sztuk drzew z terenu nieruchomości Domu Dziecka Nr 3 „Słoneczna Polana” ul. Sowińskiego 3 w Łodzi
Zamówienia publiczne powyżej 130 000 PLN
Dom Dziecka Nr 3 w Łodzi;
Adres:
91-205, Łódź
ul. gen. Józefa Sowińskiego 3, 91-485
telefon: (42) 616-89-58
e-mail: sekretariat@capz.lodz.pl