Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Dziecka Nr 13 w Łodzi, który zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) jest urzędowym publikatorem teleinformatycznym prowadzonym w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.

Ustawa o dostępie do informacji publicznej

Opracowując podmiotową stronę Biuletynu staraliśmy się rygorystycznie przestrzegać wymogów i standardów, jakie dla stron BIP zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 roku w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej

PLANY POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023

Notatka odnośnie planu postępowań 2024 r.

Sprawozdania finansowe


Bilans za 2021

Bilans za 2022

Bilans za 2023


Informacja dodatkowa za 2021

Informacja dodatkowa za 2022

Informacja dodatkowa za 2023


Rachunek Zysków i Strat za  2021

Rachunek Zysków i Strat za  2022

Rachunek Zysków i Strat za  2023


Zestawienie Zmian w Funduszu  za 2021

Zestawienie Zmian w Funduszu  za 2022

Zestawienie Zmian w Funduszu  za 2023


Zamówienia publiczne do 130 000 PLN

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 PLN


Regulamin Zamówień Publicznych



Dom Dziecka Nr 13 w Łodzi;
Adres:
94-024 Łódź
ul. Wygodna 20,
telefon: (42) 646 60 31
e-mail: sekretariat@capz.lodz.pl