Deklaracja Dostępności

Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Raport z informacjami o somoocenie dostępności

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Informacje zwrotne i dane kontaktowe — mailowo sekretariat@capz.lodz.pl lub telefonicznie 422088831.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej,
Adres: ul. Małachowskiego 74, Łódź, 90-159,
mail: sekretariat@capz.lodz.pl,
telefon: 422088831.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek, w którym znajduje się CAPZ w Łodzi usytuowany jest przy ulicy Stanisława Małachowskiego 74 naprzeciwko parku 3-go Maja. Dojazd jest możliwy do ulicy Narutowicza tramwajem linii 9,12B,18 i autobusem linii 58A i B, dalej należy przejść ulicą Krzywickiego do skrzyżowania Krzywickiego z Małachowskiego. Wejście furtką jest od strony Małachowskiego. Tablica informująca o instytucji znajduje się przy wejściu głównym od frontu budynku. Po stronie parku naprzeciwko budynku znajduje parking, na którym wyznaczono i oznakowano miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku znajduje się powyżej terenu ulicy i prowadzą do niego schody. W budynku przejścia i wejścia są bezprogowe. Parking: około 10 m od budynku z wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób z uprawnieniami do stawania na tzw. kopertach parking z boku budynku. Wejście główne do budynku: niedostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową, do budynku prowadzi 10 schodów, z tyłu budynku drugie wejście dostępne dla osób poruszających się na wózkach. Informacja o rozmieszczeniu pomieszczeń - brak. Komunikacja pionowa- brak windy, brak możliwości poruszania się między piętrami dla osób o ograniczonej sprawności. Komunikacja pozioma - możliwość wejścia tylko do pomieszczeń znajdujących się na parterze. Brak łazienki dostosowanej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Można wejść z psem przewodnikiem i psem asystujący, zapewniamy wodę. Brak możliwości skorzystania z usługi tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

https://um-lodz.wideotlumacz.pl/