- Kontakt
- Praca w CAPZ
- Zamówienia publiczne do 130 000 PLN
- Zamówienia publiczne powyżej 130 000 PLN
- Szacowanie wartości zamówienia
- e-Urząd
- Sprawozdania finansowe
- Dokumenty do pobrania
- Plan postępowań CAPZ o udzielenie zamówień
- Plany postępowań Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej i Jednostek Obsługiwanych na 2021 rok.
- Regulamin Zamówień Publicznych dla CAPZ
- Projekty Unijne
- Projekt PFRON
Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej
ul. Małachowskiego 74
90-159 Łódź
tel.: +48 (42) 208-88-31
e-mail: sekretariat@capz.lodz.pl
www: capz.lodz.pl/bip/
adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-55315-90560-CVJCS-31
Dyrektor - Piotr Rydzewski
Zastępca Dyrektora - Bartłomiej Kowalik
Główna księgowa - Agnieszka Ćwiczyńska
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują (po uprzednim zgłoszeniu):
1) Dyrektor i Zastępca Dyrektora – we wtorki, w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00;
2) kierownicy komórek organizacyjnych – we wtorki, a w miarę możliwości – w ciągu całego czasu pracy Centrum.
Jeżeli wtorek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia, o których mowa w ust. 1 ulegają przesunięciu na najbliższy dzień roboczy.